Missió

Fer del comerç un vehicle de trànsit de paradigmes, a partir de la consolidació definitiva d’un consum conscient, d’un comerç amable i d’un entorn favorable; tot plegat a través d’una comunicació real, responsable, honesta i que arribi a les persones.

Aspiracions

  • El comerç, eix vertebrador de les ciutats.
  • El comerç com a lloc d’intercanvi d’idees i sentiments.
  • El comerç com a espai de convivència cara a cara.
  • El comerç com a eina de difusió d’un nou model econòmic.
  • El comerç com a espai educatiu per a un consum conscient.
  • El comerç com a element clau per recuperar la mesura humana de la ciutat.
  • El comerç com a eina de control del consum. No cal comprar tant; cal comprar bé.
  • El comerç com a principal promotor del producte de proximitat.
  • El comerç com a potenciador de la creativitat de les persones.
  • El comerç com a espai d’amabilitat.

Línies estratègiques

  1. Promoure la comunicació i la connexió entre el comerç i les persones, com a resposta a les necessitats d’aquestes i en funció de les necessitats del comerç.
  2. Aconseguir un entorn favorable, una cultura i una administració flexibles, que potencia la relació entre el comerç, les ciutats i les persones, i la capacitat del comerç de generar valor, ocupació i millorar les relacions socials.
  3. Promoure un comerç amable, que posa la persona en el centre i es responsabilitza de l’origen del producte que ofereix i dels serveis utilitzats.
  4. Fomentar un consum conscient i responsable, on les persones són lliures a l’hora de consumir.